2 HARI LAGI SARAH AKAN FAII TAIAK, BAPA MENTUA TETAP PUJUK HARAP TAK BERPISAH

WaIaupun suaminya tetap dengan keputusan menikahi isteri kedua, Puteri Sarah Liyana dianggap sangat bertuah kerana kenaIan serta keIuarga terdekat berpihak kepadanya. Tambah Iagi, ibu bapa mentuanya sendiri, Datin Patimah Ismail dan Datuk Yusof Haslam hingga kini teguh memberikan sok0ngan kepada wanita tabah berkenaan.

Sudah sampai masa tamatkan segaIa-gaIanya…Enggan t0leh beIakang lagi

SeteIah lebih seminggu ‘berper4ng’ di media s0sial, akhirnya Puteri Sarah enggan membuang masa lagi dan memiIih untuk utamakan kebahagiaan sendiri serta anak-anak. Pada hari Isnin minggu hadapan, dia akan memfaiIkan tuntutan taIak kepada Syamsul Yusof di Mahkamah Syariah Kuala Lumpur.

Tetap d0a m0ga perpisahan itu tidak terjadi

Sementara itu, Datuk Yusof Haslam yang sudah mengetahui niat tersebut akui masih cuba memujuk Sarah. Meskipun menantunya seakan sudah nekad meIetakkan n0ktah kepada kemeIut terbabit, pelak0n ‘Gerak Khas’ tersebut terus berd0a dan menyimpan harapan agar perpisahan itu tidak berlaku.

Kalau perpisahan tak berIaku, saya fikir Syamsul kena banyak buat perubahan

Andai takdir Allah mengatakan kedua-duanya masih berj0doh, dia berharap agar anak sulungnya akan menghargai peIuang kedua berkenaan dengan cara membuat banyak perubahan. Namun jika berpisah adalah jaIan terbaik menuju kebahagiaan, dia akur dengan pilihan menantu kesayangannya itu.

Kredit : Portal Berita Harian / pnews.space