Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

"First time Saya Kahwin Tak Meriah Macam Acara Kenduri Je..😌",-“Netizen ‘Simp4ti’ Dengan Ira Kazar,” Majlis K4hwin Tak Macam Syamsul Yusof & Puteri Sarah

“Netizen ‘Simp4ti’ Dengan Ira Kazar,” Majlis K4hwin Tak Macam Syamsul Yusof & Puteri Sarah

Gara-gara berita sensasi berhubung pernikahannya dengan pengarah terkenal, Syamsul Yusof semalam, nama Ira Kazar terus menjadi perhatian wargamaya sehingga menjadi ‘trending’ di laman Twitter.

Bukan itu sahaja, nama suaminya, Syamsul turut sama ‘trending’ di platform terbabit.

‘Simpati’?

Meninjau ke ruang ciapan dalam aplikasi berkenaan, Ira menerima pelbagai kecaman dah kata-kata negatif daripada netizen. Namun, di sebalik tohaman yang dilemparkan itu, ada juga pengguna yang ‘bersimpati’ dengan nasib isteri kedua, Syamsul Yusof ini.

Mana tidaknya, buat perkahwinan kali pertama, Ira sama sekali tidak berpeluang merasai busana pengantin majlis pernikahan yang sewajarnya. Malah, acara pernikahan tersebut juga dilakukan di Thailand tanpa saudara mara dan sahabat handai.

Sedihnya jadi Ira Kazar! Dahlah kali pertama berkahwin, tidak ada majlis rasmi, baju nikah pun tangkap muat. Nikah pun kat Siam je, keluarga mentua pun tak sokong. Berbanding dengan pernikahan Puteri Sarah dulu beza jauh langit dari bumi.

Dalam masa sama, salah seorang pengguna Twitter turut memuat naik kembali video anak kepada pelakon veteran, Kazar Saisi, sedang bergelek yang pernah mencetuskan kontroversi sebelum ini seolah-olah sengaja menegangkan lagi situasi. Perkongsian tersebut turut dibanjiri komen-komen negatif daripada warganet.

Tutup media sosial

Sementara itu, difahamkan, Ira atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin kini telah menyahaktifkan akaun media sosialnya termasuk TikTok dan Instagram.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!FIONA

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page @FIONA

Sumber: Twitter @mayyrawrrr & @MuhammaKadam

PERHATIAN: Pihak@FIONA tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak@FIONA juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.