Baru je syamsul upah peguam untuk lra, Tk sangka ini pula ayat padu peguam selepas semak

Umum pasti tahu tentang kes melibatkan kedua-dua isteri pengarah terkenal, Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana dan Ira Kazar di mahkamah.

Terkini, memetik laporan Harian Metro, Syamsul difahamkan telah memfailkan permohonan di mahkamah untuk mencelah dalam petisyen perintah injuksi antara kedua-dua isterinya.

Permohonan untuk mencelah itu telah dihantar peguam, Azahir Nasir dari Tetuan Azahir Surianie dan Azizan Ariff yang mewakili Syamsul.

Syamsul Yusof dinasihati peguam untuk mencelah.
Dalam afidavit sokongan itu, pemilik nama Mohd Shamsul Md Yusof, 39, mendakwa telah dinasihati oleh peguamnya supaya mencelah dan dijadikan defendan di dalam kes tuntutan yang dikemukan oleh Puteri Sarah kepada madunya, Ira Kazar.

Apa yang dilakukan Syamsul ini dilihat perlu bagi menjaga keharmonian perkahwinan dengan kedua-dua isterinya.

Trdahulu, Berita pernikahan Syamsul Yusof dan Ira Kazar mengejutkan ramai orang apabila pengarah sensasi itu mengumumkan menerusi akaun Instagram (IG), hari ini.

Doa untuk cucu . Ibu kepada Syamsul iaitu Datin Patimah Ismail memberi respon mengenai isu yang hangat diperkatakan.

Menerusi hantaran menantu kesayangannya, Puteri Sarah di IG, Patimah mendoakan agar cucu-cucunya dikurniakan pengganti figura ayah yang lebih baik daripada Syamsul.

Semoga Allah gantikan ‘Ayah’ yang lebih baik untuk cucu-cucu saya. Dalam pada itu, Sarah turut memberitahu dia akan memberi penjelasan lanjut mengenai berita pernikahan Syamsul dan Ira menerusi rakaman video.

Pada sebelah petang tadi, Syamsul akhirnya bersuara mengenai konflik rumah tangganya apabila mengesahkan berkahwin dua dengan Ira Kazar di Thailand, hari ini.

Terdahulu ibu syamsul meluahkn sesuatu, “Syamsul dan Syafiq harihari sibuk dengan shooting. Sekarang tinggallah say bersama isteri di rumah, mujurlah ada cucu-cucu yang boleh dijadikan tempat penawar rindu. Selepas pulang dari pejabat, cucu-cucu yang menyambut kepulangan saya. Lazimnya ketika hari bekerja, sebelah malam, masa saya bersama cucu. Tapi, pada cuti hari minggu, sepanjang hari saya dan isteri ditemani cucu-cucu.

Sumber : oh media