Akhirnya Puteri Sarah Jawab Kenapa Keluarganya Tak Lantang Bersuara Seperti Pihak `Belah Sana`, Rupanya Ahli Keluarga Puteri Sarah Bukan Calang2 Orang

Disebalik kemelut melanda rumah tangga Puteri Sarah, pasti ramai perasan ahli keluarga aktres itu yang tidak bersuara serta mengeluarkan kenyataan seperti keluarga Syamsul.

Memetik Kosmo, Puteri Sarah berkata ahli keluargaanya termasuk ibu bapanya tidak lantang bersuara kerana faktor kerjaya mereka dalam bidang profesional

Menjawab persoalan itu, Puteri Sarah menegaskan ahli keluarganya iaitu ibu bapa dan adik beradik sentiasa berada di sisi bagi memberi sokongan.

7 Gambar Keluarga, Ibu Bapa, Adik-Beradik Puteri Sarah Liyana, Madu Ira Kazar, Isteri Syamsul Yusof | Iluminasi

Jelas aktres berumur 38 tahun ini, profesion kerja menjadi faktor utama untuk mereka tidak bersikap lantang di media sosial seperti pihak ketiga.

Selama ini orang tertanya-tanya di mana keluarga saya. Sebenarnya mereka ada tetapi disebabkan kerjaya, mereka tidak boleh ke depan.

Profesion mereka tidak membolehkan untuk lantang bersuara seperti pihak belah sana tetapi saya tetap gembira ahli keluarga hadir untuk beri sokongan.

Puteri Sarah berkata demikian sejurus usai memfailkan penceraian di perkarangan Kompleks Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, pada Isnin.

Ditanya Kenapa 'Family' Sendiri Tak Lantang Bersuara Seperti Mentua, Puteri Sarah Jawab – “Takkanlah Doktor Nak…”

Dalam pada itu, pemilik nama Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin turut memperkenalkan adik perempuannya, Puteri Sofia Nadira yang bekerja sebagai doktor manakala Megat Imran Ikram seorang konsultan.

Ini adik perempuan kedua saya, Puteri Sofia ialah seorang doktor. Tak akanlah seorang doktor yang lantang bersuara.

Kemudian, Megat Imran pula seorang konsultan pengurusan material.

Pada Isnin lalu, Puteri Sarah memfailkan penceraian selepas krisis rumah tangga sejak empat tahun lalu tidak menemui jalan terbaik, selain enggan bermadu selepas Syamsul membuat pengakuan bernikah dengan Ira Kazar sebagai isteri kedua di Thailand, baru-baru ini.

Keberadaan keluarga pelakon Puteri Sarah Liyana sepanjang konflik rumah tangga dengan pengarah sensasi, Syamsul Yusof menjadi bualan warganet.

Tanpa membuang masa, jom saksikan 7 foto keluarga Puteri Sarah yang jarang ditayangkan kepada umum.

megat kamaruddin

Bapa Puteri Sarah, Megat Kamaruddin Megat Shamsuddin

ibu puteri sarah

Ibunya, Paridah Puteh

adik beradik puteri sarah

Adik beradik perempuan Puteri Sarah

7 Gambar Keluarga, Ibu Bapa, Adik-Beradik Puteri Sarah Liyana, Madu Ira Kazar, Isteri Syamsul Yusof | Iluminasi

Kesemua empat adik beradik Puteri Sarah

puteri sarah biodata 809

Adik beradik perempuan

bapa puteri sarah

Adik lelaki dan ibu

ayah puteri sarah

Ibu, adik lelaki dan ayah.

Sumber Rotikaya/Obulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih Banyak!

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Jangan lupa like di bawah atau follow page kami. Terima Kasih