Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

"Selepas Fatin Kawin, Janda Paling H0t Kembali Ketangan Mawar Karim? Tp Siapa Datuk Z..??",-

Selepas Fatin Kawin, Janda Paling H0t Kembali Ketangan Mawar Karim? Tp Siapa Datuk Z?



Usahawan tudung, Mawar Karim mendedahkan bahawa dirinya sekarang sedang dalam proses mengenali seseorang yang istimewa sejak setahun lalu.

Kata Mawar atau nama sebenarnya, Mawar Abdul Karim, lelaki yang sedang dikenalinya bukanlah datang dari dunia hiburan mahupun politik.

“Macam saya cakap sebelum ini, saya sedang dalam proses mengenali seseorang. Untuk perincian lanjut, saya cuma harapkan doa yang terbaik buat saya dan keluarga. Juga untuk urusan melibatkan jodoh dan berteman.

“Orang biasa sahaja. Saya orang biasa dan dia pun sama. Dia seorang ahli perniagaan senang cerita. Tiada kaitan dengan politik atau apa-apa.

Ulasan penuh dari chanel kokoci tv.

“Berkenaan status, saya tak berani nak dedahkan sebab masih lagi terlalu awal kan. Doa yang terbaik sahaja buat saya,” ujarnya.

Untuk rekod, Mawar pernah mendirikan rumah tangga bersama pelakon Fizo Omar pada November 2013 namun bercerai pada Julai 2019.

Hasil perkongsian hidup mereka dikurniakan seorang anak perempuan bernama Wan Maryam yang kini berusia lima tahun.

pelakon jelita Fatin Afeefa dikhabarkan selamat bernikah dengan seorang lelaki berstatus jutawan bernama Aliff Awang.

Majlis pernikahan baru sahaja diadakan di Putra Glass Hall, Subang Jaya, Selangor, malam tadi.

Menurut sumber, pasangan tersebut sah bergelar suami isteri kira-kira pukul 8.40 malam tadi. Berita perkahwinan mengejut tersebut turut dikongsikan jurusolek ternama tanah air, Datuk Alha Alfa yang bertindak mengoles atau mencantikkan pelakon yang cukup dikenali menerusi filem Tentang Bulan itu.

“Fatin Afeefa, congrats dear,” tulis Alha secara ringkas menerusi video dirinya sedang menyiapkan Fatin yang memakai busana pengantin serba putih.

Sementara itu menerusi entri berbeza, Alha turut berkongsi sekeping foto Fatin yang jelita selepas mendapatkan sentuhan magis solekannya. “Terima kasih kerana mendapatkan khidmat saya,” tulisnya.

Sumber : awani dan kokoci tv