Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

“Seorang ibu pasti rindu kasih sayang ank..” Harapkn Syamsul pulang, Ini pesaan Datuk yusof..

“Seorang ibu pasti rindu kasih sayang ank..” Harapkn Syamsul pulang, Ini pesaan Datuk yusof

Sejak dari awal kemelut rumah tangga yang berlaku di antara Puteri Sarah Liyana dan juga suaminya Syamsul Yusof, kedua-dua mentua turut memberikan kerjasama yang balk.

Terutamanya Datin Patimah yang sedari awal lagi menyelar tindakan `orang ketiga’ kerana datang merosakkan perkahwinan dibina anak Ielakinya tersebut. Datin Patimah sendiri tawarkan diri jadi pencelah dalam tuntutan ke atas Ira Kazar.

Malah bukan itu sahaja, isteri kepada penerbit Datuk Yusof Haslam tersebut telah pun tawarkan diri untuk menjadi pencelah dalam prosiding berkaitan tuntutan ke atas isteri kedua Syamsul. Jelas Datuk tempoh hari, beliau sudah pun memberikan keizinan kerana faham pasangannya tersebut kerana Iebih tahu akan apa yang terjadi dalam rumah tangga Sarah kerana tinggal bersama.

Dia seorang ibu, dia rindukan kasih sayang anak dia dan berharap anak dia batik berjumpa. Menerusi portal mStar, Datuk Yusof Haslam menjelaskan rasa rindu terhadap anak yang membuak-buak adalah antara punca isterinya dilihat kerap meluahkan perasaan di media sosial.

Datin Patimah Ismail hanya mahukan Syamsul pulang semula ke pangkuan keluarga, bertemu dengan isteri dan anak-anak serta menjernihkan semula segala kekusutan ini.

Saya tiada menyimpan kesumat ke apa saya tahu anak muda ada konflik dan jiwa muda dia. Sebagai seorang ayah, Datuk Yusof mendoakan semoga anak Ielakinya tersebut bertemu jalan terbaik untuk selesaikan segala perkara ini dan jernihkan semula hubungan bersama isteri dan juga ibunya.

Tidak menyimpan sebarang amarah, beliau faham jika sekarang Syamsul sedang melalui konflik dan ada jiwa muda dia.

Sumber : klsahdunla